ביטול עסקה

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ”א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:

1. בעל פה – בשיחת טלפון עם נציג – 052-226-6840 או בהודעה בעל פה במקום העסק 

2. פנייה באמצעות מייל לכתובת info@tally-weijl.co.il

3. באמצעות האתר – בטופס הייעודי שבעמוד ביטול עסקה

בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס’ טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.

    מדיניות ביטול והחזרת הפריטים

    את החזרת הפריטים ניתן לבצע באמצעות שליח שלנו בעלות של 30 ש”ח.

    שימי 

    החזרת החבילה תתבצע עד 14 יום מהיום בו קיבלת את החבילה.
    עפ”י החוק להגנת הצרכן (התשע”א).
    כל חבילה שתחזור תעבור בדיקת איכות ותקן, ולכן המוצרים חייבים לעמוד בקרטריונים הבאים 

    הבגדים יחזרו לאריזתם המקורית.
    הבגדים יחזרו עם כל הטיקטים.

    לא נוכל לקבל פריטים במצבים הבאים 

     מוצרים אחרי כביסה/ מייבש.
    מוצרים מכוסים בשיער של בע”ח או בני אדם.
     מוצרים עם ריחות.
    מוצרים עם כתמים.
     הלבשה תחתונה.


    דמי משלוח 

    במידה והחלטת לבטל את ההזמנה, דמי המשלוח יופחתו מסכום ההחזר המגיע לך.
    במידה והפריט שקיבלת היה שגוי/ פגום עלות המשלוחים תהיה על חשבון החברה.

    החלפות

    בשלב זה לא ניתן לבצע החלפות של המוצרים.
    אל תדאגי אנחנו על זה.